dinsdag 3 april 2018

weer thuis

vorige week donderdag is het dan gebeurd
na lang twijfelen en nadenken is er een 10 uur durende operatie gebeurd
de borst reconstructie is geslaagd en is mooi gedaan, er moeten wel nog 2 nabehandelingen gebeuren maar die zijn in het dagziekenhuis
de eerste 3 dagen heb ik wel gezegd waarom heb ik er ooit aan gedacht om dit te laten doen, maar nu super gelukkig, heb wel nog pijn in mijn buik maar ook dat zal wel over gaan
binnen een paar weken kan ik mij weer volop vrouw voelen, en dit gaat deugt doen
ik ben jammer genoeg iemand die niet zoveel schrijft en ook moeilijk uit haar woorden komt, dus gaan we het er hier nu bij laten
groetjes aan iedereen die mijn blog leest
Linda

4 opmerkingen:

It's me zei

Jeetje...wat heftig....heel veel sterkte hoor !...liefs Ria x ❤️💋

Ineke zei

Wat heftig Linda, ik wens je veel sterkte en een spoedig herstel!
Liefs, Ineke

Guusje, zei

Wat fijn dat de operatie is gelukt. Verder wens ik je heel veel sterkte toe en een voorspoedig herstel.

Annie Kingma zei

Dat is een hele operatie geweest.
Fijn dat het nu beter gaat, nog heel veel sterkte voor de komende tijd.
Groetnis Annie